RADNO VREME 

10:00 - 22:00

SUBOTA - NEDELJA

12:00 - 21:00

Ulica: Vojvode Šupljicka 20, Vračar

Mob 1:  011 / 6 303 203

Mob 2:  065 / 26 55 268

Mob 3:  066 / 26 55 26

Pirinač ne utiče na povećanje nivoa šećera i holesterola u krvi, već ih stabilizuje. Lako se vari, ima visok sadržaj skroba, oko 75% i nizak sadržaj proteina i masti. Pirinač je hrana bez glutena i pogodan je za one koji su osetljivi na ovaj protein.

Sadži fosfor, kalijum, natrijum, magnezijum, kalcijum, vitamin B, folne kiseline, a u tragovima i selen, cink i gvožđe. Kada je reč o ishrani sportista, pirinač zauzima veoma visoko mesto. Poznato je da ugljeni hidrati predstavljaju zdravlje za organizam,, pa je zato izbor pirinča u ishrani od izuzetne važnosti. Kada se uporedi pirinač sa drugim žitaricama, onda se vidi da on ima najveću energetsku vrednost. Da bi zadržao sve svoje nutritivne vrednosti, pravilno pripremanje pirinča najviše leži u zdravoj pripremi kuvanja najduže 15 minuta.

Nova arheološka otkrića pokazuju da su ljudi u centralnoj Kini počeli da jedu pirinač još pre više od sedam hiljada godina, a u današnje vreme postoji mnogo vrsta koje zavise od geografskih i klimatskih uslova u kojima se pirinač gaji i širom sveta postoji preko 140.000 različitih sorti pirinča.
Zapadna civilizacija je sve više podložna gojaznosti te treba  malo razmisliti o postepenoj zameni umesto krompira ili testenine sa jednom od najzdravijih žitarica – pirinčem.

Zdrav način pripreme pirinča uz različite kombinacije soseva ,povrća i mesa, možete probati  na način kineskog restorana “Black&White” i osetiti bogatstvo ukusa kineske tradicionalne kuhinje.

Dobrodošli 

Kineski Restoran "Black&White"

Vaša korpa

 x 

Prazna korpa